Skip to main content

CARA MENGHILANGKAN JERAWAT KRONIK DAN PARUT HODOH

Sesiapa pun tak akan suka dengan permasalahan jerawat ini. Mana tak nya, jerawat memberikan kesan yang membuatkan kita rimas, tak selesa dan sehinggakan tahap kepercayaan diri pun menjunam kebawah. Cara menghilangkan jerawat kronik dan parut hodoh telah pun ditemui. Ikuti kisah lanjut.



“Teruk jerawat anak akak ni. Berjenis-jenis pencuci muka dah guna tapi macam tak sesuai je. Sekejap hilang lepas tu timbul balik. Risau jadi parut je akak ni”

Jawapannya :
Sebenarnya tak susah pun nak hilangkan masalah jerawat remaja ni. In sya allah sekejap ja kecut bila kena dengan produk yang betul dan teknik yang menggunakan.

Kenapa remaja selalu tak berjaya atasi masalah jerawat ? Milo cerita sikit pada akak.

  1. Bermula dari dalaman iaitu hormon dan keturunan adalah punca utama jerawat. Jadi, cara TERAKHIR untuk atasi jerawat adalah pencuci muka.
  2. Kesihatan kulit terjejas. Bakteria dalam liang kulit tak mampu nak dilawan oleh kulit. Yang jadikan jerawat merah dan lebam tu bakteria ni la.
  3. Produk dan cara yang salah. Ketahui punca sebenar jerawat anak akak dulu baru lah akak boleh atasinya. PUNCA TERBESAR jerawat remaja tak boleh selesaikan sekadar cuci kulit dari luar.

Tahu teknik nak hilangkan jerawat?

Teknik 1 : Hormon Lelaki Di Kawal


Orang perempuan ni ada hormone, akak pun tahu kan.. Jerawat akan tumbuh bila hormon ni naik. Jadi, pada usia remaja hormon ni paling tak stabil. Antara lingkungan belasan hingga akhir 20 an kebiasaannya. Hormon sebabkan kilang minyak terlalu aktif. Minyak yang banyak akan terkumpul dan menggelembung. Kemudian, kulit jadi merah akibat dimasuki bakteria dari bukaan liang roma.

Teknik 2: Daya Tahan Kulit Diperkuatkan


Tak semestinya kulit kuat melawan bakteria di usia muda.  Jadi, dengan mengambil vitamin C kulit remaja boleh dikuatkan dan dilindungi dari radikal bebas. Vitamin C ialah zat terpenting kulit. Kerana kolagen dapat dihasilkan dengan pertolongan Vitamin C. Kulit akan kuat dan sangat sihat, bila cukup kolagen. Selain dari tu, bila kulit kuat, merah, lebam, luka dan parut akan sembut dengan sangat cepat.

Set Menghilangkan Jerawat Kronik Dan Parut Hodoh

Milo atasi masalah jerawat kronik ni dengan gabungan 2 produk yang berkesan.

GLA Complex (60 kapsul)


GLA Complex adalah untuk membantu mengawal hormon. GLA juga akan menstabilkan hormon dan halang jerawat dari tumbuh.

Wajah akan kurang berminyak dan jerawat kecut, itu kesan yang akan kelihatan. GLA ni berbentuk soft gel, tanpa bau dan mudah ditelan.

Kesan hebat GLA Complex, antaranya:

I. Mengandungi vitamin E yang mencerahkan kulit jerawat
II. Mengurangkan rasa gatal dan sakit pada jerawat
III. Meningkatkan kadar pemulihan luka jerawat
IV. Menegangkan kulit

Sustain Realese Vitamin C Plus (180 tablet)


SR Vitamin C Plus ni berfungsi untuk naikkan paras kolagen dalam kulit dan sangat semulajadi.

Hasil gabungan teknologi modennya memastikan vitamin C ini kekal dalam darah untuk tempoh 5 jam selepas diambil.

Fungsi aktif vitamin C ini antaranya:

I. Mengecutkan jerawat dengan cepat
II. Mencerahkan kulit jerawat
III. Memudarkan parut jerawat
IV. Menguatkan daya tahan kulit pada radikal bebas
V. Membantu mengatasi masalah sendi

Vivix - Anti-Aging (150ml)


Vivix adalah produk Premium Shaklee yang khusus untuk anti-aging. Anti-aging ni meliputi kulit licin, tegang, cerah dan bebas daripada masalah kulit seperti jerawat dan jeragat.

Vivix adalah cara ‘Short Cut’ untuk menghilangkan jerawat dengan berkesan. Saya sendiri dapat rasakan keanjalan kulit muka selepas seminggu pengambilan.

Sangat- sangat hebat dan berkesan.

Testimoni

Testimoni #1

Testimoni #2

Testimoni #3

Testimoni #4

Testimoni #5

Hubungi saya segera untuk konsultasi percuma bertaraf premium. Saya akan memberi konsultasi terlebih dahulu pada puan mengikut keperluan. Penting sekali untuk saya tahu tentang masalah puan jika ada. Contohnya masalah jerawat pasir, jerawat nanah atau sebagainya.

Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.
Untuk sebarang kemusykilan dan pertanyaan. Sila hubungi saya untuk konsultasi premium:


Call / sms / WhatsApp :  +6017-4988318
Email : vitohsem@gmail.com
Facebook : Nurzalila Razali




Comments

  1. kulit semakin flawless la.
    alhamdulillah asbab konsisten suplemen shaklee ya.
    tak perlu top up make up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaedah cepat&berkesan untuk kulit cantik sihat sis. 👍🏼 reconended

      Delete
  2. Terimakasih atas informasinya dan jangan lupa kunjungi kami di http://idblackwalet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Rahma Auliya sudi singgah di www.vitohsem.com

      Delete

Post a Comment