Skip to main content

Vitamin Kesukaan Saya💊


.
Tudia tajuk macam karangan budak darjah 4 nu.haha.. Kalu ikut la feberet la. Semua suka ! Tapi yang paling suka set kuruih la. Awat la aku no obses sangat dengan kuruih pun tak tau. Pasal gemok la hoi..
.
Dari zaman anak dara memang cukup risau dengan penambahan berat badan ni. Sehari dua ni pulak ada 2 3 orang kawan pun dok tanya pasal set kuruih shaklee ni. Jadi mai sini lah kita tengok apa yang best sangat tu set kuruih shaklee ni. Milo pegang konsep 3B dari awai dulu. Apadia 3B tu ?
.
Bakar♨
➡Lecithin
➡Omega Guard
✔ Pembakaq lemak yang tak disedari.
✔ Bertindak sebagai pemecah dan pembakaq lemak dan kolestrol.

Buang💩
Ada 2 jenih
➡ Alfalfa
➡Herblax
✔Fungsi 2 vitamin ni memamg best untuk orang yang susah nak b***k atau sembelit ni. Dia cuci perut hang sampai kempih !
✔Membuang lemak, toksin dalam badan

Bina💪
➡Cinch
➡ESP
✔Cinch ni ada 3 flavor (choclate, vanila & latte)
✔ESP flavor plain
✔Membina oto kembali setelah dibakar
✔Mengelakkan kulit mengelebeh.
.
Nak kuruih bukan main syok-syok saja na. Mesti ada target. Mesti workout ! bukan makan vitamin makan setalam, pastu lena bangun-bangun terus kuruih. Lega la hang....
.
Kalu nak lagi tip-tip kuruih hat best dari milo. Jom wasap milo ➡📱017-4988.318
.
Kuruih bersama Milo !
.
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#fantastic7
#slimmingpremium #slimmingset

Comments