Skip to main content

Telan Ostematrix Sebab Sakit Kaki Hari-Hari


Semalam dok habaq kan nak lena dah.. Lepaih tu kan Milo telan #ostematrix 4biji. Dok habaq dah hari ni nak bagitau pasaipa.. Ada jugak dia nak tanya malam-malam tu.. Mintak mahap no Milo tak boleh bukak mata dah.
Mai baca sama-sama pasaipa Milo pi telan #ostematrix tu.
1. Kaki rasa sakit sikit. Pasai banyak berjalan
2. Naik tangga dengan dukung anak(11kg), beg anak(+-5kg) dan badan sendiri ++kg
3. Gigi dok mula rasa krik-krik dah masa mengandung ni.(kurang kalsium dah perasan ni. bb dok serap kalsium dari umi)
4. Sembelit. Dah masuk trimester 2 ni dan-dan rasa sembelit dok mai dah.
5. Kerja overload, stress sikit lah
6. Dalam keadaan hamil ni perlukan banyak kalsium. Tambah-tambah Milo kurang minum susu.
Lagi-lagi info kalu nak tau la kan..
Sebijik #ostematrix ni = 1 gelas susu = 80 biji Badam.
Kalu segelas susu pun payah nak telan. Tambah la 80biji badam pulak. Cara paling mudah telan saja 4biji #ostematrix ni. Terua rasa macam minum 4 gelaih susu ha...
Kalu mau, mai habaq lekaih..
Nurzalila Razali
📱017-4988.318
🌿1072273

Comments