Skip to main content

"Land Mark Study" jamin vitamin yang dimakan selamat. Betul kah?

Selamat malam kawan-kawan.. dok buat apa tu hampa?..

Ni milo nak beletiaq sikit ni..Sembang-sembang jugak ! Melawak-melawak jugak na !

Hampa dok makan vitamin la suplemen la semua tu. Hampa tau dak syarikat pembekal vitamin hampa tu ada buat "Landmark Study" ka dak? Penting tau ka? 

Dulu Milo ingat makan vitamin ni semua sama. Rupanya "Landmark Study" habaq benda lain.

Kalu hampa nak tau.. "Landmark Study" ni dibuat untuk menguji keberkesanan vitamin-vitamin yang dihasilkan. Toksah pikiaq jauh, Milo dok makan Shaklee, dok juai Shaklee ni cukup terbukti dah dengan "Landmark Study" yang depa buat.

Ok, ciri-ciri penting semasa menjalankan "Landmark Study" ni.. Tak boleh la buat dalam jangkamasa yang singkat untuk satu-satu jenis vitamin. Sekurang-kurangnya 10~30 tahun nu.. Mesti hampa nak tanya pasaipa kan?

Ambik 1 contoh sudah. Jenis-jenis orang yang makan vitamin shaklee, orang yang makan vitamin jenama lain dengan orang yang tak makan vitamin langsung.Gaya hidup seharian la, ni pun boleh tahan haru biru jugak..

Satu-satu penyakit ni dia nak jadi, bukan sehari dua na. makan masa yang lama. tengok graf-graf ni. nampak dak beza antara orang yang makan vitamin shaklee, vitamin jenama lain dan hat tak makan langsung.

Shaklee ni dia amek masa lama jugak ! sebab apa tau, selain gabungan nutrisi yang baik. Gaya hidup kita pun dititik beratkan mempengaruhi pertumbuhan penyakit.

Milo tak risau dah la..pasaipa tau. Vitamin shaklee ni dia dah lalui banyak peringkat ujian sebelum dipasarkan. Yakin sangat dengan Shaklee ni.

Pegang pada motonya.. ALWAYS SAFE, ALWAYS WORK and ALWAYS GREEN. Tak cari lain dah na..

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleepulaupinang

Nurzalila@Milo
📱017-4988.318
🌿1072273

Comments